söndag 22 november 2009

W 57st

Photobucket
Jag erkänner, det har blivit lite mycket av det goda nu på senaste. Men det är lätt att bli övertaggad när det väl börjar, tro mig! Men eftersom det bara öser massa regn istället för snö just nu, och ja.. det är väl ett tag kvar innan jag får på mig skidorna igen tyvärr, så får det räcka för nu tror jag. Måste ju leva livet så länge också! Har, för att avleda tankarna lite, som avslutning på helgen tagit tag i sveriges riksdag, tränat och sträckt ryggen, och halvt drunknat i NYC a la the City-maraton och Gossip girl. Men sämre kunde det ju vara iallafall..

1 kommentar:

Sofia sa...

Usch ja, pojkar är så svåra, jag vet själv! Väntar på att min drömpojke ska komma hit snart och dricka te med mig! Jag vill att han ska bli min så mycket att jag får ont i magen, men han är så svår så kanske det bara är en dröm!!

Åh var åktes det skidor?
Jag är så sugen på snö!!!