måndag 9 november 2009

newyork five

frukost5
Det var dags för en sista frukost. Starbucks förstås, standard (jag önskar jag inte var så såld. Det låter nästan fjantigt ju..) Sen ut i ett regnigt New York för en sista titt på allt det märkliga.
boxes5
Jag fick inte plats med allt i väskan. Kartonger till fyra par skor fick stanna kvar på hotellet... Skorna fick jag dock såklart med mig hem!
taxi5 Det regnade som bara den, tyvärr. Försökte stå ut ändå under varsitt paraply. Blev bara lite blöt om fötterna.
starbucks5 JA, det fick bli en sista fika också. Hade ändå lite tid att döda, vad skadar väl en kaffe då? Regnet hann sluta under tiden också, finemang!
flyg5
Åt, läste och åt lite till i loungen (älskart) innan det var dags att borda. Det var kväll och fint iallafall. sova5
Mellan alla mål mat och filmer kändes det ändå tvunget att få några timmars sömn iallafall. Jag gjorde en flyga-flygplan-lista på mobilen och kröp ner under täcket (hiho!). Varmt som tusan blev det, men tre timmar lyckades jag blunda ändå.

Och så var det dags att säga hejdå till den stora stora staden. Det var inte sista gången vi sågs, tro mig.



New York, sista dagen.

1 kommentar:

Sofia sa...

Tack raring! :)
Åh vad jag saknar storstäder när jag ser dina bilder! FINT FINT FINT!

Hade du en bra helg?