lördag 14 november 2009

fokusera

Photobucket
Anledning till min frånvaro, på alla sätt och vis, den senaste tiden är pluggandet. Slutprov på saker vi räknat det senaste 1,5 året is coming up på tisdag, och jag kan inte beskriva min önskan att det ska ta slut slut slut. Har suttit med näsan i boken i snart 5 h idag, så nu blir det avreagering längs ån med pepp i öronen som omväxling. Man klarar inte hur mycket som helst förstår ni! Ikväll blir välbehövt get-together och miljöombyte. Det blir bra det.

1 kommentar:

Sofia sa...

åh vad fint sagt raring! Jag tror man måste se livet som en liten historia då blir inte vardagen så grå och trist, låt livet bli en liten saga =)

Min lördag var magisk och udda! Hur har din helg varit??

Åh ja, någon gång måste vi ses på riktigt, sitta på kafé och prata om världen!