onsdag 25 november 2009

klum

klum
Idag fick jag en lite ny syn på livet. Efter en föreläsning inte lik någon annan jag hört eller sett, med självaste Klum (idol?!) inser man att människan, hur klyftiga vi än må tro att vi är, verkligen är idiotiskt dum i huvudet. Låter kanske som hårda ord, men jag tror han har rätt. Och förjävla (ursäkta mig, hittade inget bättre passande ord) fina bilder tar han! Blev så inspirerad att jag liksom inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Inte som att Borneo ligger nästgårds precis..

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja jag är rätt lycklig att han iaf är min nästan pojk, men han är så svår så frågan är om han kommer bli min riktiga pojke någongång, men jag tror på det och tror man så kommer det att gå :)

Jag tror inte människan är dum i huvudet, jag tror bara vi tar allt för mycket för givet! tyvärr!

Hur ser dina helgplaner ut hjärtat?