måndag 30 november 2009

chains

chain
Klädkris, major. Vad är grejen med att hela garderoben är full och man fortfarande inte har någonting att ta på sig? Sannerligen det värsta i-landsproblemet.. Löstes i sista minuten med saxen runt halsen (på tröjan), kedjan som vanligtvis agerar halsband och så några säkerhetsnålar på det. Ja man får inte vara dum här i världen! Estetiskt så det förslår. Nu är jag så trött att jag tror jag stupar. Godafton. (Imorgon; julkalender och så ska skatboet av! Any suggestions? Men vilken tisdag va!)

1 kommentar:

S as in Sofia sa...

Åh jag har med plugg upp till öronen, det är tenta vecka så jag skriver som en dåre ska jag säga! Annars var min helg fin fin!

Att klippa sönder saker gör jag jämt när jag inte vet vad jg ska ha på mig, det går snabbt och blir svin coolt :) YES!