onsdag 4 november 2009

ODD

odd
Jag tror jag har gått runt med en smått surrealistisk känsla för jämnan nu på senaste. Känns så märkligt alltihop. Först New York, som var märkligt på alla sätt och vis. Helgen, som var så konstig bara, mest för mig. Och sen i förrgår sitter jag nu och försöker klura ut hur jag ska pyssla ihop skola (som för tillfället försöker kväva mig), träffa alla jag vill, och till sist inte mindre än fyra (!!!) jobb. Det kommer aldrig att funka i längden, det förstår jag. Frågan är hur jag löser det här på bästa sätt? Börjar med att sova ett tag..

3 kommentarer:

einekleine sa...

vad har du för fyra jobb?! :O

einekleine sa...

pirre = christina p

Sofia sa...

Oj fyra jobb, det finns folk som inte har ett, men jag förstår dig, så kan du inte ha det! Jobba inte söder dig, livet är så långt så gör det inte när du är ung!

Spotify är bäst bäst bäst!
Planer för helgen då?