onsdag 21 oktober 2009

tick-of-time

Lite spanska, lite facebook, massa spotify... Tänk, vips så var tre timmars hål i schemat redan igentussat. Blir lätt lite googlade på det också, man måste ju hålla sig uppdaterad. Roligaste nyheten jag kunde hitta var att vi snart får Starbucks till Sverige faktiskt! Det var väl roligt? Och på tal om det, jag och F funderade febrilt, men kunde för vårt liv inte komma på vad den största kaffemuggen heter. Helt ologiskt med "tall" som minsta tycker jag.. Enormous?

2 kommentarer:

Starbucks fuckers sa...

Den heter SUPER-MEGA-CRAZY-FUCK-BIG-AS-HELL-stor-mugg...

S as in Sofia sa...

Åhh då förstår jag ;);) haha!

Skoj att du gillade mitt veckotips, jag ska börja med en konstblogg tänkte jag! Mest för skoj skulle och för att samla mina favorit bilder!

NÄR KOMMER STARBUCKS????
jag längtar redan!