tisdag 6 oktober 2009

norwegian

Photobucket
Kommer knappt ihåg senast jag läste en riktig bok. Medan jag tuggar i mig derivator och spanska filmrecensioner och exogena krafter på marken vi lever av osv finns inte mycket tid till annat innan ögonen stänger av. Men idag impulslånade jag en bok på biblioteket! (Hur ofta händer det liksom?) Jag sa ju det, mitt nya liv är här. Tänkte se om jag kan få en minut eller två till övers innan jag ska sova så jag får lära mig något annat än andraderviatan av helt okända funktioner. Det intresserar mig liksom inte.

ps. På tal om longboard. En tur runt garaget snart igen, F?

2 kommentarer:

F sa...

Snart är inte ett tillräckligt snabbt ord! Dock känns allt extremt tight den här veckan.. What to do!? Ska du simma på fredag morgon? Tänkte att jag kanske får bjuda in mig själv på sleepover annars ihi..! Ses imorrn iallafall nussen

Sofia sa...

ja det citatet värmer i hjärtat!

Ser att du läser världens bästa bok, jag grät som en idiot när den var slut! gillar du den? :)