torsdag 1 oktober 2009

koffein

Det var 17 vad kallt det ska ha blivit då. Minusgrader ibland på vissa håll har jag hört, och det är knappt att det räcker med ett par stumpbyxor längre.. Jag tänker bara på vintern och alla dess skidåkaräventyr så känns genast allt bra! Gummistövelutflykt blev ett strövtåg i naturen i isbitsregn och blåst som beskrevs som "Ni vet, när man precis gått av sittliften högst uppe på toppen, och det blåser storm så all snö bara flyger iväg. Och man drar upp halsduken över ansiktet och bara kör." Ni vet väl?

2 kommentarer:

pelle sa...

Här låg frosten kvar till ett, banne mig. Helt sjukt!

ey, varför besviken?

Sofia sa...

Åh mina skor är köpta på Din Sko förra hösten men jag tror att jag såg dem här i lund med lila skosnören (men man får svarta till)

skoj att du gillade mina moln-låtar!

Jag vet precis vad du menar =) HÖSTEN HAR BITIT SIG FAST! tjoohoo!