tisdag 20 oktober 2009

B1

F1
F2
Det är jobbigt när man har 30 sidor till ett prov att läsa, provet befinner sig två dagar bort och man glömmer boken i skolan. Gissa vad som hände igår? Korrekt.. Men det ordnade sig lite iallfall, fick köra bil & träffa en bra en på köpet. Inte så tokigt ändå alltså!
Dimman ute imorse när jag vaknade fick mig att tänka på sommaren lite (varför?). Det känns så himla långt bort bara! En hel höst, vinter och vår emellan.. Men jag längtar inte ens, så det gör ju inte så mycket då.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åh du kommer komma på något, tatueringar är så fina så tillsist kommer du inte kunna hålla dig längre! Jag ska göra en till så fort jag har råd var det tänkt :)

Jasså? vad skulle kunna göra din höst ännu finare pärlan? :)

Lycka till med pluggandet till provet! Det kommer säkert gå alldeles utmärkt tror jag!

B1 sa...

Tack för en fin biltur runt gathörnet, B2! Du kör som en gud och det ska jag också göra inom en snar framtid.