måndag 5 oktober 2009

THE OFFICE

plugg
Jag hade, fram till detta nu, inte gjort en enda läxa på hemmaplan sen skolan började. Jag hade i pricip glömt bort hur man pluggar.. Men allt kom liksom ikapp mig på en gång så idag var det dags att faktiskt ta tag i saken. Sagt och gjort, dukade upp allt som kunde tänkas behövas, bet ihop och betade av allt en efter en. Så nöjd man kan vara! Har suttit i tre timmar snart, och är äntligen klar med hälften. Nu är det mattedags.. Välkommen till mitt nya liv liksom.

3 kommentarer:

F sa...

Bra carro! Jag lyckas då rakt inte komma ihåg hur man pluggar. Har suttit och stirrat på skärmen, på papperna, på pennan.. Kommer ingen vart. Unnade mig ett glas rödvin och försökte köra på lyxplugg, men inte går det bättre för det inte.. Jag tror helt enkelt inte att jag är ämnad att plugga, livet har nåt bättre i beredskap(?) Puss på dig!

Henrik sa...

Kommer nog loppa i år fan.. :/

ps. Äpplena ser goda ut :)

Sofia sa...

Jajemän det är dom! Det var hur fint som helst så hela min helg var kanon, mycket dans och sång helt enkelt!

Vad har du haft för dig på sistone?
Duktig du är som pluggar :) Heja dig!