onsdag 7 oktober 2009

discoing

disco
Imorse när jag vaknade var det mörkt ute. Mörkt! Som i att solen inte gått upp än, fast det var hög tid för mig att göra det.. Man blir ju lika förvånad varje år att det inte alltid är ljust när man vaknar och det plöstligt är höst. Annars då? Pluggat alldeles för lite till provet som är alldeles för snart. Men nu orkar jag inte tänka mer på det, och för att fortsätta på ett litet experiment jag startat tänkte jag faktiskt gå & sova. Ja, fastän klockan nyss bara slog tio! Tänka sig va.

4 kommentarer:

Carolin sa...

Du har prov nu så jag sitter och håller alla tummar jag har - lycka till! <3

h sa...

man blir så mycket tröttare på morgonen i mörkret

Sofia sa...

Ja den är fantastisk den där boken! Men ser att du läser annat idag ;)
Vad pluggas det på?

pelle sa...

det är sant, de mörka morgnarna kommer till en med en käftsmäll! ;) annars så verkar vi ha hyfsat lika vardagar just nu. bara att jag sover lite längre, hoho.