fredag 30 oktober 2009

business

Photobucket
tårta

New York alltså. Vart ska jag börja?! Fler bilder önskades, så för att slippa beslutsångesten tar jag det väl helt enkelt från början. På vägen dit blev vi (till min stora lycka) uppgraderade till business class. Jag har aldrig varit med om något lyxigare, tror jag. Benutrymme så det räckte och blev över, mat i överflöd och dessuomt godast flygplansmat någonsin. Jag vill aldrig flyga som dödlig igen..!

Ikväll blir det middag och catch up och get together och allt vad det heter. Kul så det förslår! Och eftersom jag saknat allihop tar jag med mig skittles. Något ska jag väl kunna bidra med?

1 kommentar:

F sa...

Känns ju inte helt ok att jag om fem dagar kommer pressas in i ett tre gånger så litet utrymme hos ryanair, vore dock synd att klaga med tanke på destinationen