måndag 21 december 2009

på upploppet

vint
Ni vet när det är sådär kallt så snön knarrar under fötterna? Och när solen liksom verkligen kämpar med att lysa igenom molnen på himlen, och det sticker i ögonen för ljuset gör så ont? Så var det idag när jag åkte till jobbet, och jag satt där på tåget och kom på mig själv hur glad jag ändå är nu. Allt är bara så bra egentligen. (Men på jobbet är det rush, tågen går kaos ibland och jag vill helst av allt åka skidor) Imorn får vi äntligen lov och jag är stressad över det. Hur tusan kan man bli stressad av att vara ledig i tre veckor? Ska jobba på den saken, så får det ju inte vara..

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja han är lite galen, men det är ganska fint tycker jag! då får man leva livet lite :)

Min jul kommer bli som vanligt, traditionerna talar sitt tydliga språk här!

vad har du önskat dig i julklapp rar?