torsdag 31 december 2009

'09

Juldagarna bara sprang förbi som något rött, ulligt, chokladsmakande alldeles snöfyllt moln, allt var bara himla mysigt. Och nu sitter jag här, på årets sista dag. Det känns lite märkligt faktiskt om jag ska vara ärlig. Det är inte så mycket själva livet som förändrats i år, så mycket har väl inte hänt i mitt huvud tror jag. Men alla äventyr vi flygit iväg på, alla nya människor som sprungit förbi och någon sorts annan luft att andas har gjort 09 till kanske mitt livs bästa 365 dagar någonsin. Så imorgon, som tänktes spenderas i sängen precis hela dagen med SatC-maraton och kanske en glassburk eller två, kommer jag se tillbaka på det år som gjorde mig gladare, mer bestämd och framför allt modigare. Och alltihop ska avslutas på precis samma sätt är det tänkt! Tillbaka nästa år.

1 kommentar:

Sofia sa...

hade du en underbar nyårsafton raring?