tisdag 22 december 2009

ingenmansland

perrong
Lov alltså. Jag har ju tjatat om uteblivna julkänslor och stämning och allt det där, och tänker att det kanske är själva tron om att de är icke-existerande som får de att gömma sig så? Äh, vad vet jag. Avslutningen var himla fin ändå. Och solen fick snön att se ut som ett vykort. Kunde inte hjälpa att vara så innerligt tacksam för det, med tanke på förra årets verkliga spöregn på en ganska grå gräsmatta.. Åkte tåg genom vykortsfält sen, och kämpade på i julrushen. Tågen tycker dock inte lika mycket om vädret som jag, och flera stycken var inställda idag med.. Blev strandsatt på perrongen i Upplands väsby ett tag, men jag tror lov-lugnet iallafall infunnit sig- orkade verkligen inte stressa upp mig utan andades bara en extra gång och gjorde ingenting i de 28 min jag fick över! Det är så man får ta det. En minut i taget.

1 kommentar:

JULIA AMANDA sa...

Åh, jag tänker genast på hogwartsexpressen från Harry Potter när jag ser denna bilden :D Gillar't!

God Jul till dig!