torsdag 24 december 2009

dan för dan

x 1
x 2
Jag och mamma hade en liten överläggning om årets situation, såhär efter lång dag av slit och julmiddag och allt vad det varit. 9h julrush tar mer än man tror på huvudet! Men kul är det. Iallafall, julkänslorna är det väl sådär med, vilket fortfarande är ett mysterium.. Men nu finns det iallafall lite teorier; dels allt jobb som dök upp i november/december gjorde att jag levde något slags dubbelliv hela den tid då stämningen borde dykt upp- vilket jag inte hade tid med, dels att i början av dec förbjöd jag mig själv att få någon julstämning eftersom det var på tok för tidigt, och nu omedvetet fortsätter att blocka det, dels att ja.. jag hängde inte med riktigt. Det är som sagt fortfarande september oktober i mitt huvud... Men nu så! Klockan är ju faktiskt över tolv, snön ligger där den ska, granen är på plats och imorn är dagen D. Gud jul hörrni!

1 kommentar:

Sofia sa...

vad fick du för fint raring? =)