fredag 3 september 2010

hey

hey
Bilden säger inte riktigt hela sanningen är jag rädd. Efter 12 h på nya jobbet idag är jag minst sagt slutkörd. Att blodprovet igår visade rätt taskiga blodvärden gjorde inte hela saken bättre heller precis, utan resulterar mest i att jag somnar så fort jag råkar blinka i mer än 0,01 sek.. Men jag klarade det, och är nu med på tåget! Känns finfint. Har dock aldrig varit så glad över en recoveryhelg så det ska bli så skönt att ta tåget iväg imorgon bitti och bra vila resten. Film, bastu, mys och lugn & ro någon? Ja tack.

1 kommentar:

Sofia sa...

Men hjärtat, vad är det med dina blodvärden? :( är du dålig?

Även om kontaktannonsen inte fungerade kanske så slapp jag sova ensam inatt iaf. Det var fint, varken mer eller mindre, bara mindre ensamt och lite trängre i sängen.

Har du några planer när du kommer till Skåne? jag ska se till att vara redo när du dyker upp :) Det vore så kanon fint men en riktig fika som sagt. Även om jag inte heller vet var en låtsas fika är ;) <3