lördag 12 juni 2010

rehab

student3
Redan varit fri (?) i en vecka nu, och det känns så himla märkligt. Kan tiden gå fortare? Skulle inte tro det.. Och inte får jag mycket gjort för det heller. Förstår inte vart dagarna tar vägen! Känns som jag bara hinner vakna och ta mig ur sängen förns det är kväll igen, och med min impulsivitet händer inte särskilt mycket spännande runt omkring mig heller. Men mysigt har det väl varit ändå, det behövs en lucka i livet just nu att bara återhämta sig efter vårens alla äventyr. Dessutom inväntar jag ju äventyr så det räcker och blir över, så sommaren ska nog bli bra ändå!

Rehab över helgen, och det känns redan stabilare. Regn utanför, så nu ska jag bara passa på att andas. Hälsade på världens sötaste valpar idag också och kände att livet är bra fint ibland!

1 kommentar:

Sofia sa...

Klart du ska komma till Lund, Lund är ju den finaste staden i sverige :) (vad jag vet)

Jag tycker snarare tvärtom med tiden, den går så långsamt! Kan vara för jag längtar till så mycket haha!

Vad har du för fina sommarplaner?