fredag 18 juni 2010

HP

hp
Happ, här trodde jag fredagen skulle bli full fart och effektiv så det förslog, men icke! Sitter fortfarande i soffan och zappar mellan 3an och 5an för att fördriva tid tills halv fem, då den första anledningen att ta mig iväg erbjuds. Tur att jag funnit en ny vän (drog?) i sista Harry Potter, vi har nämligen blivit väldigt fästa vid varann (Vad är grejen dock med att man knappt kan lägga den ifrån sig när man väl börjat!?).. Länge sen jag läste något av hans äventyr nu, men tänkte att jag ju måste se hur det går i den sista innan det är dags för filmen! Tidsfördriv duger det ju minsann till iallafall när veckan just nu är alldeles för grått regnig och stillsamt tråkig.

Men nu så, kaffe och pratstund med tjejerna innan helgen. Fint det!

1 kommentar:

Gudinna sa...

Voldemort dör i slutet. Harry och Ginny lever lyckliga i alla sina dar med 2 ginger-ungar.