onsdag 2 juni 2010

livet som ett disco

coctail
Det är juni, det är skivor, det är klassresor, det är soooool och det är TVÅ dagar kvar till domedagen (eller livet?). Detta är ju inte klokt! Men just nu är jag glad- nästan lycklig. Solen skiner så jag nästintill bränner mig, alla är glada och impulsiva och vi dansar väl var och varannan kväll tillsammans (okej kanske inte jag som är mesig..), vi fick en fin helg bland myggen ute på en ö och det var hur mys som helst, och idag idag idag klev en ny baby in i mitt liv! Okej, egentligen på fredag då, så sålänge bor den i garderoben. Men jag tror vi kommer bli väldigt lyckliga tillsammans! Och ikväll är det sista skivan för året. Och först blir det mys i solen, och ikväll lovar jag mig själv att bara vara glad tillsammans med alla - inte ledsen för vad som komma skall. Slutet alltså.

Inga kommentarer: