måndag 5 juli 2010

gin + vermouth

Photobucket
Oj, på bara några få dagar har jag hunnit tillbaka till min trygga vrå, packa upp, packa om och så iväg igen. Och vips befinner jag mig någonstans i mitten av värmlands skogar bland vargar, mygg och bartenders för att (förhoppningsvis) bli en i gänget inom en snar framtid. Men inte hos vargarna alltså.. Första dagen avklarad nu iallafall, och fastän det till en början verkade bli ett enmannaäventyr är jag glad över att ha en kompanjon vid min sida. Inte minst som rumskompis då lägenhet var lite för läskig för min smak för att klara av själv! Dessutom krigar vi nog bäst tillsammans. Ikväll pluggar vi alkoholframställning blandat med Dry martini-recept, och det känns nog faktiskt som det sitter nu! Dags för sömn och morgondagspepp alltså. Over and out!

Inga kommentarer: