måndag 1 februari 2010

februari

natt
himmel
Januari var ett enda långt kalas kändes det som. Om inte bokstavligt så var humöret på topp för jämnan, och aldrig har en så rolig månad gått så långsamt tror jag! Och jag är så evigt tacksam för det.
Men så blir det februari och direkt är orken i botten. Kändes som en himla grå dag tyvärr.. Men med tanke på hur tråkigt det var ska det ändras på redan imorgon, jag sätter högt hopp på viljestyrkan! Att tisdagen dessutom är ledig och startas med brunch känns inte som så dåliga förutsättningar..! ps. random bilder, jag vet. Förlåt.

2 kommentarer:

Sofia sa...

ja jag är så himla nöjd, den är så fin så fin! Nu ska den bara läka också, det lär ju ta ett tag tror jag :( KLIAR!

Åh jag skulle så gärna vilja åka skidor men jag ar så mycket andra resor så jag varken hinner eller har råd tyvärr!

Åh Brunch, gott gott! en fin vecka framför dig?

Anna sa...

ANDRA BILDEN = ABRAKADABRA