torsdag 18 februari 2010

3-2-1-go

Hade tänkt ladda upp en sån där vi-flyger-över-molnen-bild från förra gången det begav sig, men så hittade jag den inte och så tänkte jag att jag tar en annan men så funkade det inte så nu blir det ingen bild. Kan istället berätta om hur dagen har varit. BRA! Alldeles fenomenal, snudd på. Megaglatt humör en torsdag, och så lite träning, sällskap, fika, syskontid, planering och packning på det och där har vi det! Först var jag lite stressad över allt och hade så mycket att göra att jag skrivit en lista för att komma ihåg. Men det ordnar sig ju alltid, det vet ni väl? Och plösligt kom jag på mig själv att sitta i full skidmundering framför installation av iPod, tokigt. Kvällen börjar ta slut men än finns det punkter att pricka av på listan, så jag rusar nog runt som en tok ett tag till. Och framför allt- ett fåtal dagar att pricka av på räkna-ned-listan! 2 dagar hörrni, 2 dagar..

Inga kommentarer: