fredag 22 januari 2010

ho-ho-hoffmaestro!

-
Det var länge sen mina fötter smärtade så mycket i stillasittande tillstånd (senast jag kan minnas var efter en halv veckas äventyr i Barcelona i somras.. säger kanske lite om vad de måste utstått idag!) men samtidigt var det länge sen jag var så bubblande glad. Nyss hemkommen från den minsta, svettigaste, galnaste spelning på länge länge länge- hoffmaestro tog över vår lilla stad för kvällen och det var bara galet helt enkelt! Galet bra.

Trots alldeles för lite sömn på alldeles för lång tid är jag piggare än vanligt nu på senaste. Om det har med den rakt uppåtstigande kaffekonsumtionen eller det faktum att det händer så mycket roligt i livet att göra vet jag inte riktigt. Spelar det någon roll? Morgonens bravader kräver nog dock lite av huvudet så nu ska jag krypa mot sängen. Något annat tillåter inte fötterna just nu!

1 kommentar:

pelle sa...

Nice, Barro, nice! Jag vill också se Hoffmaestro. Har hört attd e är kick ass live!