torsdag 19 augusti 2010

kansken

PhotobucketNågon typ av tomhet har börjat gnaga i mig så smått, eller kanske om man kan kalla det rastlöshet.. Sysselsättningar sker med alldeles för stora mellanrum för att kalla det heltid, och ledigheten spenderas mest sovande, ätande eller sporadiskt fikande med någon lika otålig själ. Inte så att jag inte är nöjd, inte alls! Omgivningen är alldeles för fin för att klaga på, och jag är faktiskt mer glad än något annat. Det är bara det... att lite äventyr skulle liksom inte skada. Och inte ens så dramatiskt behöver det vara- bara något nytt! Någon typ av rutin, tidsfördriv (och då helst mer än 8h/helg), planerade av något häftigt eller bara.. ja, nytt. Kommer inte klara hösten av att bara strosa, så känns det. Mina ben, mitt huvud och hela jag behöver mer rörelse än så för att inte springa runt i cirklar av rastlöshet!

Inga kommentarer: