torsdag 29 april 2010

bridges

sum
Ja, så kan jag såklart inte släppa det när jag väl börjat. Kollade igenom bilder från både den ena och andra sommardagen från bl.a. 2008, och vad kan man säga? Sol och midnattsljusa kvällar, vatten och bryggor, sällskap och shortsvärme tack!

Men annars är det inte så dumt nu heller ändå (om jag bara slapp matteprovet..). Igår blev det först catchup och sen spontanöl med några få - frågan är varför det inte sker oftare?! Jag är på väg tillbaka till "ta vara på tiden" och den spontana inställning känner jag, vi får se vart det tar mig imorgon. Valborg brukar ju annars bli rätt spontant i sig själv! Håll tummarna att det inte regnar bara..

1 kommentar:

Sofia sa...

åhh vad jag längtar till sommaren, SÅ HIMLA MYCKET! har du fina planer för sommaren? det är bara en månad kvar till den riktiga sommaren! :)