onsdag 21 april 2010

$ $ $

chillin
minus: Jag pluggar samhällsekonomi dygnet runt känns det som, men lär mig inte nämnvärt för det, och som grädde på moset stirrar jag mest på regn idag. plus: Imorgon är pluggandet över och vi tar en sväng till Stockholm, och även om det inte är frivilligt ska det bli kul med omväxling och miljöombyte. annars då?: Livet är ändå rätt fint för tillfället. Vulkantaket gjorde helgplanerna lite osäkra, men som det ser ut blir det södermanlandstrip iallafall. Och så tårtkalas och filmplaner på det, jag tror det är precis vad som behövs! Och ibland gör inte regn så mycket ändå.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag är tillbaka, Berlin var soligt och helt fantastiskt, det är jobbigt att vara hemma i sverige där våren inte kommit hälften så långt som där. Det var ju för tusan nästan sommar!

Har du haft en underbar helg?
Plugga är jobbigt men du kommer fixa det galant!