onsdag 10 mars 2010

ignore this.

Hjärnan blir helt fruktansvärt trött av att skriva om hjärnan, men lite nöjd över mig själv är jag ändå idag. Dessutom är det svårt att bli deppig ens över en sån sak, när solen lyst och förväntas lysa hela veckan ut, och när skinnjacka tillochmed blir lite varmt att cykla i. Och fast det snart blir vår längtar jag tillbaka till snön (men 23 dagar sol klarar jag nog av ska ni se).

Dessutom upptäckte jag skivan som i fortsättningen nog räddar alla jobbiga skrivuppgifter. Om inte för att koncentrera sig bättre så för att stänga ute allt oljud, och det finns det sämre låtar att göra med, tro mig. Kanske vårens? Ja, kanske.
Men
LYSSNA för guds skull.

2 kommentarer:

jessie sa...

blooklyn sun in my <3

Sofia sa...

Åh fint att lyssna på, fint fint fint!

Ja hjärtat gör ont, jag har bestämt mig för att återvända mot min hemstad och lämna skåne ett tag för jag är ganska trasig just nu!

Hur är våren hos dig? lyser solen på dig?