tisdag 16 mars 2010

helg hela veckan

sol
Det är tusan inte lätt att vara ledig så länge alltså. Femte dagen helg avklarad nu, och imorn återgår det till det vanliga- äntligen? Nja, men rutiner är nog min grej ändå. Trots allt inte mycket kvar nu heller så jag finner inte så mycket att klaga på! Bokad varenda sekund av fre lö sön mån tis har det känts som, men bara massa kul tror jag faktiskt. Och fått en himla massa gjort. Bara idag till exempel har jag kunnat bocka av hela fem måsten, och spenderat 1720 kr till på köpet! Kanonkul? Jag undrar det alltså. Men vår är det och vår har invigts. Och att sitta i solen med brillor på och sällskap som muntrar upp fick mig nästan att glömma bort ovärda utgifter för ett tag. Tisdagar är kanske inte helt värdelösa ändå.

2 kommentarer:

Sofia sa...

ÅHHH SOL!! vad fint du verkar ha det!

Sofia sa...

Ja jag har åkt hem, tagit det lugnt, försökt läka mig själv lite och umgås med mina käraste vänner här för att de gör mig lycklig!

Vad har du för underbara helgplaner hjärtat?