tisdag 4 januari 2011

resfeber?

Borde kanske skriva av mig en massa om hur det känns, hur resplanen ser ut, vad vi ska göra, budget, vad jag packar, hur jag tänker just i detta nu osv osv. Men det går liksom inte! Vet inte hur det känns (förutom så himla fruktansvärt spännande och lite läskigt på samma gång), vet inte vad vi ska göra (förutom att åka skidor), vet inget om budgeten eftersom vi inte kan bestämma den riktigt innan vi vet vad det blir för boende, vet inte hur jag tänker eftersom det mest bara snurrar runt runt runt i huvudet mest hela tiden! Ja ni ser ju själva.

Men idag har varit en energifylld dag hela dagen lång. Har tvättet onämnbart antal maskiner tvätt, slängt fram allt jag vill ha med mig (och lite till), fikadateat i otaliga timmar bara för att få spendera dagen med de jag tycker allra mest om (och säga hejdå förstås, men det är så sorgligt så det säger vi inget mer om), fått världens roligaste nyhet om att vårt sällskap utökas till 3 redan efter en månad- så himla kul kommer vi ha det! Och till sist haft en himla bra familjekväll- oj vad jag kommer sakna dem! Nu pirrar magen alldeles förskräckligt så jag måste nog sova på allt det här som ska tänkas. Äh, vad är väl ett äventyr egentligen..? Klart det blir alldeles alldeles underbart, ingen tvekan!

1 kommentar:

S as in Sofia sa...

skojar du? GALET! hoppas hoppas hoppas vi ses !! :)