måndag 4 oktober 2010

fjärde oktober

bull1Trots att jag knappt sett solen sen i fredags (utom när den gick upp runt sju-snåret igår morse), att jag inte haft ett endaste uns av socialt liv (utom skratt med jobbgruppen), att jag jobbat mer än hälften av varje dygn i den här s k helgen, så har den faktiskt inte alls varit så tokig! Nätterna var inga problem alls visade det sig, tiden gick fort och stundtals kom jag på mig själv att faktiskt ha det lite roligt ändå! Och idag då när det äntligen var ledighet igen spenderades tiden på absolut bästa sätt; sovit ikapp lite, kramats lite, bakat massa bullar (dagen till ära!) och därför också ätit massa. Bra sällskap när man går ensam genom stan på kvällen till exempel.
Men nu är det bara två dagar kvar ledig, och de ska tas tillvara på på bästa sätt förstås. Träna, andas solljus, träffa en massa fina och kanske hinna med en sväng på stan eller två är tanken. Det här blir fint det!

Inga kommentarer: